rotate_left
Порядок повернення та обміну

Після придбання непродовольчої продукції, відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів"  Ви можете обміняти чи повернути її протягом 14 днів з моменту придбання за наступних умов:

  • продукція не використовувалася;
  • збережено товарний вигляд продукції, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, комплектність;
  • наявний гарантійний талон або фіскальний чек, виданий Вам разом з продукцією у відділенні «Нова Пошта». 


Повернути або обміняти продукцію можна лише у разі надання Вами продукції разом із коробкою та комплектом із супроводжуючою документацією та оригіналом розрахункового документа.

   Для обміну та повернення продукції магазину

 Для обміну або повернення продукції протягом 14 днів, Вам необхідно звернутися до будь-якого магазину Мережі REALPHONE або за телефоном, що вказані на сайті.

 У випадку звернення за телефоном, менеджер магазину може попросити Вас озвучити причини повернення. Після підтвердження від магазину необхідно:

     - передати продукцію до будь-якого магазину Мережі магазинів "RealPhone" (дивитися адреси магазинів).

     - відправити продукцію Службою доставки «Нова Пошта» за адресою:
м. Чернівці, відділення «Нова Пошта» № 4 (вул. Головна, 200), одержувач:
Веренько Ігор Валерійович. Номер телефону: +380 (95) 777-53-97.
Відправка відбувається коштом Покупця.

 Повернення сплачених коштів, у випадку повернення продукції, відбувається на банківську картку після перевірки комплектності та стану продукції, якщо вона не має явних ушкоджень захисної плівки та має товарний вигляд. Строк зарахування коштів може становити від 3 до 5 банківських днів.

 При бажанні клієнта обмін продукції здійснюється на аналогічну товарну позицію. У випадку відсутності такої ж одиниці товару, магазин пропонує здійснити заміну на інший товар, що є в наявності, узгоджуючи це із Покупцем.