Гарантія та якість
Загальна інформація про гарантії на продукцію
Головними пріоритетами RealPhone – є якість нашої продукції та комфорт для нашого Клієнта. Тому вся продукція проходить ретельний контроль якості, як результат – ми з упевненістю гарантуємо нашим Клієнтам високу якість продукції представленої на нашому сайті!
На всі товари діє офіційна гарантія від виробника, а також сервісне обслуговування в авторизованих сервісних центрах постачальників. Купуючи товари в Інтернет-магазині RealPhone, Ви можете бути впевнені, що ми дотримуємося Закону України «Про захист прав споживачів».
Будь ласка, перевіряйте товар на наявність пошкоджень та інших дефектів, на повну комплектацію при прийомі замовлення. Після прийому товару, відповідальність за цілісність і комплектність товарів залишається за споживачем.
Якщо товар доставили пошкодженим?
У разі виникнення питань щодо якості товару, покупець перш за все має сфотографувати дефекти. Далі, відправити ці фото на оцінку нам по електронній пошті. Далі, необхідно зв'язатися з менеджером і повідомити про відправку фото, отримати подальші інструкції і терміни розбору рекламаційної претензії. Якщо буде встановлено, що товар був пошкоджений внаслідок транспортування компанією-перевізником, всі претензії і відповідальність за відшкодування шкоди переадресовуються на дану компанію-перевізника.
Дивіться також: